همایش و سمینار

برگزاری همایش | برگزار کننده همایش | مجری برگزاری همایش

برگزاری همایش و کنفرانس موفق نیاز به زمان، برنامه ریزی، منابع و نیروی اجرای مناسب است. گروه کینگ ایونت با داشتن سابقه درخشان در برگزاری سمینارها و کنگره‌های بین‌المللی خدمات برگزار صفر تا ۱۰۰ برگزاری همایش شما را بر عهده می‌گیرد

انواع همایش

مفهوم کلی همایش، سمینار، رویداد، کنفرانس و ……. به معنای گرد هم آمدن افراد مختلف پیرامون گفنگو در مورد یک موضوع خاص می باشد.

همایش

جلسه رسمی یا مجموعه ای از جلسات برای گفتگو بین نمایندگان، به مانند نمایندگان، اتحادیه یا سازمان ها پیرامون یک موضوع و حوزه خاص. چنین نشست هایی در سطح ملی یا بین المللی و به صورت دائمی یا موقت برگزار می شود. همایش‌ها معمولاً یک روزه تا سه روزه می‌باشند و بیشتر آنها به صورت دوره‌ای و سالیانه برگزار می‌شود

سمینار

سمینار اغلب شکلی از ورکشاپ یا کارگاه آموزشی است، چه در یک موسسه دانشگاهی یا توسط یک سازمان تجاری یا حرفه ای ارائه می شود. وظیفه آن گردآوری گروه‌های کوچک برای جلسات مکرر است که هر بار بر روی موضوع خاصی تمرکز می‌کنند و از همه حاضران درخواست می‌شود در آن شرکت کنند. سمینار معمولا یک روزه برگزار می شود.

کنفرانس

کنفرانس، یک جلسه رسمی از افراد با علاقه و بعضا موضوع مشترک است، که معمولاً طی چند ۱ تا ۳ روز برگزار می شود. برگزاری کنفرانس با هدف بررسی و رفع مسايل و مشكلات مهم از طريق سخنراني، جلسات، پرسش و پاسخ، ميزگرد و گزارش می باشد. حوزه و سطح کنفرانس نیز به صورت لوکال و بین المللی می باشد.

کنگره

کنگره بیشتر در قالب ورکشاپ یا کارگاه آموزشی است که بیشتر در موارد علمی و اغلب پزشکی رگزار می‌شود و اکثراً به صورت سالیانه برگزار می‌شوند. کنگره غالبا برای چند روز طول می کشد و دارای چندین جلسه همزمان است. کنگره معمولا بزرگ تر و رسمی تر از کنفرانس، همایش سمینار و کارگاه می باشد.